Відомості про членів шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
№ | ПВБ вчителя | Рік народ- ження | ВУЗ, рік закінчення , фах | Пед. стаж | клас | Атестація | курси | Методична проблема | Спеціальність за дипломом | Катего- рія |
1. | Шукаєва Людмила Григорівна | 1965 | Лебединське пед.училище 1984 | 34 | 2 | 2017 | 2017 | Розвиток навичок зв’язного мовлення на уроках української мови учнів молодшого шкільного віку | Початкове навчання | Спец. 9 р. |
2. | Анохіна Тетяна Володимирівна | 1987 | Ніжинський пед. інститут 2012 | 12 | 4 | 2014 | 2013 | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках і в позакласній роботі | Початкове навчання математика та основи економіки | ІІ |
3. | Нікон Лариса Олександрівна | 1969 | Глухівський пед.інститут 1995 | 30 | 1 | 2018 | 2018 | Формування життєвих компетентностей молодших школярів у ході виконання інтегрованих завдань | Початкове навчання | І |
4. | Савченко Наталія Олегівна | 1997 | Путивльський пед.коледж 2016 | 1 | Підго- товча група | Розвиток творчих здібностей на уроках грамоти та розвитку мовлення | Початкове навчання | Спеціаліст | ||
5. | Піпа Юлія Сергіївна | 1992 | Сумський пед.. інститут | 4 | 3 | 2019 | 2018 | Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання | Початкове навчання |
Тематика засідань шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів
Засідання № 1
Тема:“Обговорення програм, вивчення нормативних документів, які регламентують роботу початкової школи . План роботи методичногооб'єднанняна 2018-2019н. р.”
Дата проведення:3вересня 2018р.
№п/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1 | Аналіз роботи методичного об'єднаннявчителів початкових класів за2017-2018навчальний рік. | звіт | НІкон Л.О.. |
2 | Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднанняна поточний навчальний рік. | обговорення | члени МО |
3 | Опрацювання інструктивно - методичних матеріалів: а) особливості організації навчально- виховного процесу в початковихкласах загальноосвітніх навчальних закладіву 2018-2019н.р.; б)навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів ( оновлена) в) ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів( лист МОН України від 17.08.2016 р. № 1\9-437) г)обговорення вербального оцінювання у 1 та 2класах; д) аналіз програм, підручників для початкової школи на 2018-2019н.р. е) вимоги до ведення класних журналів. | круглий стіл | члени МО |
4 5 6 | Розподілобов'язківміжчленами методичногооб'єднання. Складання графіка проведення відкритих уроків та виховних заходів вчителями початкових класів Затвердження календарних планів на І семестр 2018-2019 н.р. | круглий стіл | члени МО члени МО керівник мо... |
Засідання № 2
Тема:“Розвиток соціальної компетентності молодших школярів”
Дата проведення:листопада 2018р.
№п/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1 | Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках в сучасній школі | доповідь | Нікон Л.О. |
2 | Наступність початкової і середньої ланки. Адаптація учнів до навчання у 5 класі | банк ідей | вчителі початкових класів |
3 | Організація взаємного відвідування уроків вчителями з метою обміну досвідом роботи. | круглий стіл | члени МО |
4 | Обмін ідеями, напрацюваннями, думками, досвідом роботи. | круглий стіл | члени МО |
Засідання № 3
Тема:“Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності”
Дата проведення:січня 2019р.
№п/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1 | Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності | доповідь | Шукаєва Л.Г.. |
2 3 | Особливості навчання учнів 4 класу у 2018-2019н.р. Аналіз рівня знань, умінь, навичок та успішності учнів, труднощі в опануванні програмного матеріалу учнями 1 класів. | обговорення обговорення | члени МО Анохіна Т.В Нікон Л.О. |
4 | Аналіз семестрових контрольних робіт учнів3-4 класів з основних дисциплін | обговорення | Піпа Ю.С. Анохіна Т.В. |
5 6 | Аналіз ведення ділової документації вчителями-класоводами Затвердження календарних планів на ІІ семестр 2018-2019 н.р. | круглий стіл | класні керівники голова МО |
Засідання № 4
Тема:“Державна підсумкова атестація в 4 класі ”
Дата проведення:березня 2019р.
№п/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1 | Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі | круглий стіл | члениМО |
2 | Аналіз та обговорення відкритих уроків . Мета відвідування: “Дотримання методичних рекомендацій у навчанні учнів 2-4 класів ”. | обговорення | члени МО |
3 | Питання наступності початкової та середньої освіти | круглий стіл | вчителі початкових класів |
4 | Аналіз стану роботи групи продовженого дня | доповідь | Савченко Н.О. |
Засідання № 5
Тема:“Аналіз результативності роботи МО за рік”
Дата проведення:травня 2019 р.
№п/п | Зміст роботи | Форма проведення | Виконавці |
1 | Аналіз рівнянавчальних досягнень учнів з основних наук | звіт | голова МО |
2 | Виконання програм з предметів | звіт | вчителі початкових класів |
3 | Підсумки проведення ДПА у 4 класі | звіт | Щербата В.Г. |
4 | Підсумки роботи МО за 2018-2019н. р. та перспективне планування роботи на наступний навчальний рік | Підсумки роботи | голова МО |
ЗВІТ
РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Овлашівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.
Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя.
Що може буть дорожче за дитя, якого любиш ти до забуття?
Але піднять його на власні ноги – для цього треба все життя.
У шкільному методичному об’єднанні 6 вчителів початкових класів.
Вчителі початкової ланки працювали над проблемою: « Впровадження інноваційних технологій в початковій школі в системі креативної освіти».
Проводилось велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань методоб’єднання вчителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів з використанням інноваційних технологій, творчих звітів учителів, що атестуються, участь учнів у конкурсах,виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів, участь у районних конкурсахі.
У 2016/2017 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами. Головним напрямком у роботі методоб’єднання класоводи обрали модернізацію навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій.
Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом опрацювання і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів», семінарів з метою обміну досвідом; проведення творчих звітів учителів, що атестуються.
Було сплановано і проведено 5 засідань методоб’єднання вчителів початкових класів.
На засіданнях методичного об’єднання розглядалися найрізноманітніші проблеми навчання і виховання. У період між засіданнями члени методоб’єднання проводили різні заходи, приймали участь у предметних тижнях, запланованих навчальним та виховним планом школи.
Кожним членом методоб’єднання протягом навчального року були проведені відкриті уроки з використанням інноваційних технологій та виховні заходи.
Анохіна Т.В. запросила вчителів шкільного методичного об’єднання до своєї творчої лабораторії . Учитель на високому рівні провела урок , продемонструвавши організацію дослідницької діяльності учнів початкових класів та презентувала разом із вихованцями ряд проектів.
На протязі року проводилась робота з обдарованими дітьми.Учні початкової школи брали участь у конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, конкурсі знавців математики «Кенгуру», конкурсі знавців природознавства «Колосок».
За результатами конкурсів учні нашої школи отримали грамоти, сертифікати.
Протягом року вчителі ознайомлювалися з досягненнями психолого-педагогічної науки, проводився огляд новинок педагогічної та методичної літератури.
Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано
Однак поряд з позитивними результатами в роботі методичного об’єднання є ряд недоліків:
– недостатній рівень виявлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
– потребує покращення робота з обдарованими учнями;
– недостатнє забезпечення уроків сучасними технічними засобами навчання.
У 2017- 2018 навчальному році члени методичного об’єднання, виходячи з результатів діагностування, нагальних проблем, які повинні вирішувати вчителі початкової ланки, працюватимуть над вирішенням науково - методичної проблеми «Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі».
Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий рік, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:
- вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;
- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;
- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;
- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально - матеріальної бази початкових класів; створення навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог
- забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само- і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;
- ефективна робота з обдарованими учнями;